After a job interview gone wrong, Lulu sets sail leaving her husband and three children behind. But being an adventurer is easier said than done. Along the way, our discreet heroine will have three key encounters: with an ex-con being protected by his brothers, an old woman who is bored to death, and an employee who’s being harassed by his boss. The surprise of love, the comfort of female intimacy, and a case of misplaced compassion are the three movements in this fugue which will help Lulu find an old acquaintance she has lost touch with: her own self.