When Stevie meets Neil on the day he comes to deliver her new kitchen, it's already too late for love at first sight. Stevie's already five minutes pregnant by her Italian footballer husband Andrea; and it's too late for Neil too - his wife Jenny has already sent off for an African child to adopt. But too late or otherwise, love at first sight is exactly what happens.