He is one of the biggest selling recording artists in world music. But no one knows who he is. He has never performed live or appeared on film or TV. No photograph of him has ever been printed, yet his records continue to sell in their millions. A young journalist sets out to solve the mystery that is Phoenix Blue. Following a fragile lead, she is drawn into the world of Internet cyber-hacking and the dangerous sport of freediving. In her pursuit of the ultimate story, she loses almost everything - her career, her identity, her life.