A 7 Hour Difference is what happens when East meets West at the crossroads of love, culture, and most importantly family. Back home from the states, and enjoying the festivities leading up to her sister's wedding, Dalia gets a huge surprise when the love of her life Jason shows up unannounced in Amman, and proposes. Problem is , she hasn't told her family...