A would-be, hypersensitive director spends his time looking for the perfect scenario for his first film. His anxiety affects his wife, who is an actress, and his best friend who is also an actor. In the backdrop of a quest to find the perfect film, viewers are taken on a journey to the very essence of human and loving relationships, which blow up in his face. This delirium, which consists of cult films, obsessive soundtracks and a love of the cinema, gradually make the director lose touch with reality.