Remake of the Spanish box office hit of 2009 Fuga de Cerebros, tells the story of shy and awkward Emilio, in love with the beautiful Nadia sincethey were child. For the long years of childhood and adolescence, Emilio has never had the courage to confess his love. Only the girl's departure for Oxford will give him the strength to try not to lose it. Together with a company of irresistible idiot friends, Emilio will cross the Channel and will manage to enter the prestigious university, where the group of friends will experience a series of zany and hilarious adventures.