Monika, a middle-aged wealthy woman, goes through a marriage crisis with her younger husband Linas. A car accident leads Monika to meeting three young girls, Kristina, Egle and Gitana, who happen to be ex-prostitutes extradited from Germany. The lady and the girls settle down in a country mansion, to form a relationship that will change their lives forever.