10.000 noches en ninguna parte tells of the parallel lives (in dreams or in different dimensions, anything is possible) of an enigmatically naive young man. So three realities coexist, without one being more material than the others: one in which he works at a routine job and looks after an alcoholic, quarrelsome mother, a second in Paris, with a kind of childhood love with a perverse charm, and another in Berlin, living and mingling with a bohemian trio in a constant search for hedonism, which doesn’t count time in years but in nights. 10,000 nights, those of the life of this being, lived in three places, or perhaps in none.