Samira is a pretty youNg woman happily married to a bank employee. A newly appointed director in the company will cause havoc to their life and harmony. Samira is sexually harassed by him. When she refuses the harassment will take on a new dimension with vengeance and threats, making her life true hell. She conceives a smart plan to unmask him.