This comedy takes a riotous look at small town English country life centered around competing funeral homes. Boris Plotz, Director of Plotz Funeral Homes, dreamed of only two things as a young boy... dancing and Betty. Betty secretly loved Boris, but could not fight her father's wishes, so she was married off to a gold digger. Boris gave up his dreams and took over the family's undertaking business. Everything has remained status quo in their lives until Betty's mother-in-law dies. Boris and Betty are thrust together again and as they discuss the funeral arrangements for Betty's mother-in-law, the old spark is rekindled.