In a small neighborhood of a traditional Lebanese coastal town, Leba, a music instructor, marries his childhood sweetheart Lara. To the dismay of his family, neighbors, and friends, he has a first baby girl and then a second one. Lara is pregnant for the third time, and yes, it's a BOY! However, medical tests show that the boy will have special needs. Will Leba and Lara keep the baby? Will little Ghadi become a burden on the family, or will he be its pride and joy? Expect strange phenomena to affect the behavior and beliefs of that little town's population.