This is the story of lost love in a controversial setting. Manal, Zaki and Mounir are in there twenties, living in a confined community where basic needs are met yet chaos and disorder brew. The two boys are in love with the same girl who finds herself being the bet for a football match between them; the winner marries Manal. This story reflects a football and play-station youth and how they deal with their emotions in a community that is increasingly closed off and isolated.