Zine and Rayanne plan to flee to a dreamland, a fantasy haven on the north shore of the Mediterranean. The crossing is commonly made in fishing boats and other small craft; hundreds of harragas die each year. Zine embarks for Spain with a group of others, while Rayyane decides to stay back to raise more money for the crossing - which involves tricking his uncle into lending him money under the pretense of running a local business. But, like so many other working poor around the world, Rayanne refuses to weigh the danger against the prospect of a better world.