Megan Boyd's entire world, her life, livelihood, longings and love were wrapped up in her devastating fishing flies - bits of exotic feather, fur and fancy tinsel spun around a tiny metal hook. In every strand, in every fibre there is a story, a fairy tale, a truth - waiting to be unraveled..