In the wake of yet another financial collapse, shouldn’t we look towards a drastically different social and economic model? One that would eradicate suffering, poverty and war rather than one that creates pain? Director Maja Borg, fresh with heartache after the loss of a first love, draws a parallel between the world’s economic system and human relationships with a dual narrative in this visionary documentary.