An unexpected phone call: after twelve years in prison, Vincent gets in touch with his ex. They haven’t heard each other in a while, ever since Vincent suddenly disappeared into thin air, leaving a void behind him. The call is a cry for help: he is trying to rebuild his life, starting from where he left off. He wants to reminisce about their shared memories, about the time they spent together. It isn’t easy for the woman to stir up what she believed was over, but the images slowly start to flow: meeting in Paris, the riots, the Vespa, the cat called Baby. What if it were all a figment of her imagination? What if there was a different truth connecting them?