Hilde, Philip and Karl all live in a home for disabled people in Bremen. Hilde helps out in the kitchen, while Philip and Karl make children's toys. One day, they decide to peel off on their own. They get on a train bound for Cologne but their little excursion will become a very journey to Paris.