Piera Degli Esposti, one of the greatest actresses in Italy, her memories filled with spirituality and passion, and the interviews of famous filmmakers, in a story that brings out her extraordinary personality, her passions, her dreams, but also an often dramatic family background. An array of faces and voices filled with emotions as unique as the actress and the woman that she is.