Lina is seventy years old and has always been a farmer. Every morning, she leaves San Mauro, the “strawberry town,” and goes to Europe’s biggest open-air market, Porta Palazzo in Turin, where she sells her fruit, vegetables and strawberries. Lina doesn’t have any children but she does have five dogs and a husband, who wishes she would stop working, but his request is ignored. Until one day, at the market, she meets Hassan, a young Moroccan immigrant looking for a job.