The Accademia Teatro alla Scala, excellence amongst the most prestigious worldwide, is the only theatre academy in the world that trains every professional figure involved in art theatre. It is a choral story that encompasses an entire year: a full immersion in the intimacy of personal events, in the spectacularity of the performances, in the rigor of the daily training. Walking the path that leads to the Scala temple is a privilege that demands everything in return.