To be admitted to the Brussels College of Circus Arts, five trapeze artists from various countries need to follow a strict training program and learn several techniques. Their goal is to achieve perfection: that harmonious synergy of technique and elegance that makes an exercise marvelous in the eye of the spectator. The awareness that getting into that school could change their lives forever makes the preparation process even more intense, revealing the candidates’ great determination.