“Why did you kill her?” Lou asks Philippe again. The life-odyssey of Joana, a modern-day Moll Flanders, continues as she moves through different times and places, like the stations of a personal via crucis, with occasional leaps into the present. From Paris to Rome and on to São Paulo. The body has lost every value, except the economic one.