Why in the world is a Georgian chorus singing a traditional song that unexpectedly mentions the death of Saddam Hussein? The stars of the film, taken by surprise, talk about this odd turn of events “live”. The conversation then shifts to samurais by the sea, the poets Mandelstam, Kliuev and Gorodezky, Moscow in the 1930s, and a Russian painter who immortalised Putin fishing. All surreal glimpses of the artist’s relationship with power.