The film tells the story of a man, Mihai, who is going through midlife crisis. After a 15 years marriage, he tries to regain control over his own life and starts an affair. Though Mihai is the main character of the film, he is never seen onscreen, but his personality is shown through his mistress, mother and wife, as well as through gestures and attitude.