For the first time in movie history, audiences will truly see and feel what it was like when dinosaurs ruled the Earth. "Walking with Dinosaurs" is the ultimate immersive experience, utilizing state of the art 3D to put audiences in the middle of a thrilling and epic prehistoric world, where an underdog dino triumphs to become a hero for the ages.