A school class takes a very boring trip to the Polish Baltic Sea coast. At a disco one night, the 16-year-old Ronny and his fellow student Isa, meet a Polish boy named Marek. When Ronny notices that Marek is more interested in Isa than he is in him, he starts to challenge him, until his provocations end in a test of will with tragic consequences.