Ane, 13, has lost her sight. While her parents are busy trying to have her operated on time and again, she has entered puberty and is starting to ask herself questions... While on holiday at the family’s seaside home, her Uncle Antonio blows in like a breath of fresh air. It’s the summer of her first love... and her first period. Antonio introduces Ane to photography. Camera in hand, Ane starts to capture everyday scenes, until she falls upon things no-one wants to see or be seen...