Alexander Becker wins a high-caliber lawsuit for his firm, he will be on his way to a top career in Canada. But then, he receives a phone call from the clinic where he put his mentally handicapped brother Fabian. Apparently important renovations at the clinic make it necearry to find temporary accomodations for Fabian for four weeks.