A treasure hidden in a chair; a beautician and a tattoo artist who fall in love while looking for it; a mysterious priest looming over them like a threat. Rivals at first, then allies, the three of them become the protagonists of an incredible adventure, between misunderstandings and dramatic twists, chased from the hills to the valley, from the Venetian Lagoon to the snow-capped peaks of the Dolomites, where they find a remote valley inhabited by bear and two brothers.