Based on G.P. Taylor's best-selling series of novels, this is the story of 15 year old Mariah Mundi whose world is torn apart when his parents suddenly disappear, leaving him to fend for himself and his brother Felix. When unknown assailants kidnap his younger sibling, he's left with no choice but to unite with the strange adventurer Captain Charity and take off in pursuit. The trail leads them away from the smog of Victorian London to the mysterious Prince Regent, a majestic hotel with a sinister underworld filled with villains, child-catching creatures and an extraordinary box that turns everything to gold.