Iiris Vaara, thirty years old, lives in the world of films and is waiting for a great love story. She falls in love with a young film director with a wolfish smile who knows how to answer Iiris' lines. But what happens when the stock of 36 intellectual thoughts has been used up and the illusion of immense intelligence from one's beloved is fading?