Four young men of different nationalities: Spanish, Italian, Swedish and British, a one-pound business deal that ends up becoming a one-hundred-thousand pound business deal, and a legend: The Legend of David Pilgrim. All this takes place right in the centre of "Chicken Town", a city where everything is possible.