In the Medina of Casablanca, young Thami braves his father's wrath, conservative and coming from a long line of prestigious Koranic lawyers, to embrace the only occupation he cares for: butchery. As he handles the meats, he discovers another taboo passion, women and the taste of love with Zineb. a journey of initiation. A quest for freedom. Thami and Zineb's revolution through love in today's changing Morocco.