Manipulated by a loving and jealous husband, Gloria has run away with her two children and started a new life far away from men and from the rest of the world. Impelled by her friend, Madeleine, she agrees to meet Michel through a dating site. The first time they see each other, there is a spark. Michel, the small-time crook (profession: gigolo), is thrilled and Gloria falls deeply in love. Out of fear, Michel runs away, but Gloria comes to find him and makes him promise never to leave her again. She is ready to do anything to salvage this love. She abandons her children and pretends to be Michel’s sister, so that he can continue his “widow” scams...