What does the world look like to those who no longer see? What is there in this bottomless night that we all imagine? Brigitte, Danielle, Hedwige, Bertrand & Saïd lost their sight at different stages in their lives. By exploring their worlds, the film raises the question of the way we look at things and of the connections we make between our senses, the world and others.