Casablanca, July 1999. With longtime monarch Hassan II on his deathbed, there is an air of uncertainty weighing on Morocco - and especially on one marginalized young man, M'key. M'key finds a surrogate father figure in "pit bull" police commissioner Daoud and finds love with the enchanting Rita, but Rita is kept under close watch by her gangster brothers.