When a forty-year-old divorced father discovers that he needs to undergo an operation which he can not afford within the next 4 days, he finds himself forced to deal with the life he isolated himself from for the longest time. Yousef once a successful car salesman, is now a down-and-out taxi driver who lost his job, money, wife and son to a poker game five years ago and is forced to work on a taxi as the economy crises diminishes his chances of finding a better job. Imad the 14 old year son who is lost between divorced parents, each living in different worlds, consumed with their own lives, and in the process neglecting their son's needs and future. Dalal left Yousef after he lost his money and got married to a wealthy man, detaching herself from all emotions and her love for Yousef for the sake of a more prestigious stable life. Yousef is now living alone in a rundown apartment in East Amman. Disconnected from his new reality and engulfed...