Six characters, six parallel stories that unfold in the course of 24 hours in present-day Athens. Individuals who are insecure and torn between reality and the "dream" of human contact attempt, to communicate. 24 hours go by. Some win and some lose, a little help from "on high" may lead them to a better tomorrow.