When you have a dream riverside apartment in Paris, a fantastic lover and a perfect job, just what else do you need? For Aleksandra, the answer is “the ultimate accessory” – a child. However, when she adopts Alekseï, a seven-year-old boy from Russia, she soon learns that life as a mother is much harder than being a successful, high-powered businessperson.