Alex is a young guy from Spain, who lives in Santa Monica, California. One day, he falls in love with a girl in an old Polaroid and decides to look for her, even if he doesn't have a clue about who she is, her whereabouts or how long ago the picture was taken... As the days go by, the search will lead Alex to his deceased grandfather whom he loved so much and to the most secret and authentic corners of his soul...