Thursday morning, Jerusalem. Nira goes to work. Ahmad in London does the same, Ralf in Cologne and a priest in Prague too. Matija, Croat, goes to work as well. Ok, he doesn’t, but he acts as if he does. Ahmad is taking his routine red bus journey. Out-of-breath young man comes in and interrupts it. Schoolteacher Nira is also interrupted – her pupil jumps out and performs a love rap song he wrote for her. The priest in Prague doesn’t feel like singing today, he is in the mood for (over)sleeping instead. Someone falls asleep, someone else – Ralf – falls in love.