A classic film noir set in present-day Athens. Theophilos Palios, the head of a small publishing company, falls madly in love with Sia who does the vocals in the show of a well-known female singer and is supported by old admirers. In the person of Theophilos Sia finds true love but still keeps accepting offers from her many admirers and Theophilos becomes mad with jealousy...