In It’s All in Lebanon, Wissam Charaf traces the recent history and identity of Lebanon through its political campaigns, PR imagery and pop videos. And most importantly, how has Lebanon fared in nation-building – through imagemaking – over the 20 years since the Civil War ended? A must-see for all those involved in politics, advertising, public relations and the media.