One year after suffering a horrible traffic accident, Geni is ready to resume her life… or at least that's what her family wants to see. Despite trying to please everyone, Geni feels unable to live up to expectations: her life before the accident no longer interests her. Why resume it then? The confusion that this creates causes her behaviour to become increasingly more erratic and leads to a single idea that begins to grow within her: escape.