Ten years ago, the Duke murdered Vindici's wife on their wedding day. Vindici fled. His family fell into poverty, while the Duke, Duchess and their decadent sons acquired wealth and power. Today, Vindici returns. With the help of his brother Carlo, he sets about the destruction of the Duke and his entire clan. But it will not be easy - the Duke is well protected; and his villainous first-born, Lussurioso, is determined to seduce Vindici's sister - Castiza.