The story of a psychologist to cope with three hopeless cases: a librarian who falls in love with a thief, a lesbian who decides to become straight, and an eighteen year old girl who loses hes head for a fifty years old man. But the real basket case will be that of poor analyst, if you calculate that the three patients are his three beloved daughters.