My mum, she always said to me, "Anything you do my son, always leave it neat and tidy" and, do you know, it's a bit of advice I've always followed. And by an odd twist of fate, the line of work I landed up in made that advice all the more appropiate. But I must confess, as I get a little older it gets a little harder, leaving everything...... neat and tidy".