Prague Cans continues in the aesthetics prompted by the first film, The Can. The story of two friends and their graffiti excesses continues while one desperately struggles to get accepted to the Academy of Arts, Architecture and Design whereas the other cuts classes and gets by thanks to cheating or his influential father.