Only fear kills the dreams, and when an entire population becomes aware of this, things change. The documentary MinoTawra (referring to the Greek myth of the Minotaure and the Arabic word Tawra, that means Revolution) retraces the fundamental steps of the events that have recently shocked Tunisia. This documentary tells beyond the main events, the fears and hopes that have been generated and the future prospectives. The revolution is still going on and it’s still at risk. What will come out of it? And what about this contagious Global Movement?