Eighty years old Yousef Hassan lives in a shack in Roshmia valley since 1956 when he was displaced from Wadi Alsaleeb neighbourhood in downtown Haifa. Above the Valley, Jewish neighbours live in new settlements. When Haifa municipality decides to open a new road through the valley to connect the Mediterranean beach with the Jewish neighbours on the Karmel Mountain, Yousef’s shack has to be demolished. The possibility of financial compensation from the Municipality creates tension in the relationship between Yousef, his wife and their sponsor.